Alla inlägg den 14 november 2006

Av Johan - 14 november 2006 15:47

Här händer det spännande grejer! Jag såg den lilla lappen i papperskorgen och öppnade den för att se vad jag slängt där (jag använder generellt inte papperskorgen). När mappen öppnades så var den tom! Mycekt mystiskt. Jag högerklickade på papperskorgsikonen och valde "Töm", men vad händer då? Jo, denna fina pop-up kommer upp!Givetvis tryckte jag på "Ja" - vem vill inte ta bort Windows - men inget hände. När jag senare startade om datorn så var papperskorgen tom.Jag vet att det inte är så svårt att ta bort Windows och köra nåt bra istället (som Ubuntu), men det är fortfarande för många bild- och ljudbehandlingsprogram som jag behöver som inte finns till de bra alternativen. Men man hoppas ju på att framtiden ger Photoshop, Illustrator, Premiere, After Effects, inDesign, Cubase, ProTools och Finale till Linux, så att man kan jobba i en trygg miljö!

Ovido - Quiz & Flashcards